سپاس از عملکرد بانک ملت در استان های کشور
چندین سازمان ، نهاد و موسسه دراستان های هرمزگان، البرز ، سمنان، خوزستان و ایلام با ارسال نامه هایی از عملکرد بانک ملت در این استان ها اظهار رضایت کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، رییس مجمع امور صنفی استان هرمزگان در نامه ای اعلام کرد که دست اندرکاران شعبه اصناف در جهت جلب رضایت اعضای اتحادیه های صنفی و کارکنان این مجمع صنفی از هیچ کوششی دریغ نکرده اند که این امر حاکی از حس مسوولیت پذیری مدبرانه آنان دارد.
مدیرکل انتقال خون استان هرمزگان نیز اظهار داشت:گرچه عمل خالصانه و بی شائبه دست اندرکاران بانک ملت در همکاری با کارکنان این اداره کل ، در محدوده ارزش گذاری های دنیوی نمی گنجد اما باید این زحمات و تلاش ها را ارج نهاد.
رییس ستاد دیه استان تهران ، رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مدیر توانبخشی شهید صدوقی و فرماندار شهریار هم با ارسال نامه های جداگانه ای عملکرد بانک ملت منطقه کرج را در رسیدگی به مشکلات مددجویان ، پبیشبرد امور اشتغال و ارایه خدمات به خانواده شاهد و ایثارگر ، کمک به معلولان و سرعت عمل در ارایه خدمات و تسهیلات به مشتریان ، مورد ستایش قرار دادند.
رییس شعبه موسسه مالی و اعتباری قوامین نیز در نامه ای خطاب به رییس و کارکنان شعبه مرکزی بانک ملت در دامغان اعلام کرد که نحوه برخورد ، سرعت عمل و مشتری مداری کارکنان این بانک در میان بانک ها زبانزد است که باید این همکاری صمیمانه و ارایه خدمات مطلوب توام با رفتار محترمانه را ارج نهاد.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خوزستان هم در نامه ای ، از تلاش ها و پیگیری های کارکنان شعبه بانک ملت در این دانشگاه در امر ثبت نام از دانشجویان جدید تشکر کرد و اظهار داشت: استقرار نماینده این بانک در ستاد مرکزی ثبت نام از دانشجویان جدید الورود دانشگاه ، باعث تسهیل در امر ثبت نام از دانشجویان شده است.
مدیرعامل شرکت کیمیاگران بدره ایلام ( الکل بدره) هم اعلام کرد که تدبیر ، تلاش و اتخاذ تصمیم متعهدانه از سوی دست اندرکاران بانک ملت در این استان ، باعث رفع مشکلات این کارخانه و راه اندازی آن شده است که این موضوع شایسته سپاسگزاری است.
دوشنبه 26 مهر 1389