دوشنبه 30 ارديبهشت 1398En
کمپین #نشر آگاهی

#نشرآگاهی 

افراد همواره به دنبال داشتن زندگی بهتر هستند؛ داشتن زندگی بهتر در گرو توسعه یافتگی جوامع اجتماعی است و توسعه یافتگی هر جامعه ای ارتباط عمیقی با سطح آگاهی آن جامعه دارد. از این رو، یکی از دغدغه های اصلی در جوامع امروزی بالا بردن سطح آگاهی اجتماعی است که این مهم تنها از طریق یک همت عمومی حاصل خواهد شد. 
ما در مجموعه بانک ملت، به عنوان عضوی از جامعه بزرگ ایران، ترویج فرهنگ مطالعه و توسعه آگاهی در کارکنان خود و عموم مردم را امری آینده ساز می‌دانیم. اکنون و در همین راستا، در کمپین #نشرآگاهی سعی داریم با تکیه‌ بر روحیه همراهی اجتماعی، گامی هرچند کوچک در جهت توسعه آگاهی در کشور عزیزمان برداریم. در فاز اول کمپین #نشرآگاهی، دو جلد کتاب و یک شماره مجله کسب و کار هاروارد، با حمایت بانک ملت منتشر و به‌صورت رایگان عرضه شد. 
از شما دعوت می‌کنیم که ما را در #نشرآگاهی یاری نمایید.
در صورت تمایل می توانید نظرات خود در خصوص این کمپین را با درج هشتگ #نشرآگاهی در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید.
بیایید آگاهی هدیه بدهیم