سامانه کمک به سازمان های حمایتی
در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی بانک، ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان و تسهیل پرداخت به سازمان های حمایتی؛ بانک ملت نسبت به ایجاد سامانه کمک به سازمان های حمایتی اقدام نموده است.
جامعه هدف: کلیه انجمن ها و مراکز خیریه
مدارک مورد نیاز:
1- درخواست کتبی استفاده از سامانه با معرفی نماینده موسسه حاوی اطلاعات به شرح ذیل:
- اطلاعات موسسه / انجمن ، نام موسسه، شماره حساب، شماره ثبت، شناسه ملی، کد اقتصادی، کدپستی و آدرس وب سایت
- اطلاعات نماینده موسسه: نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، کد ملی، آدرس محل سکونت، آدرس محل کار، تلفن همراه، تلفن ثابت، پست الکترونیک
2- مجوز فعالیت از پلیس امنیت عمومی فراجا ، وزارت کشور یا سازمان بهزیستی بر اساس قوانین جاری کشور
3- اساسنامه موسسه یا انجمن و روزنامه رسمی حاوی آخرین تغییرات
4- لوگوی موسسه/ انجمن با فرمت JPG و سایز 150*150 پیکسل
5- اخذ نماد الکترونیک از سایت www.enamad.ir
اطلاعات و مستندات فوق بایستی از طریق شعب و مدیریت شعب عامل تایید و به مدیریت امور بانکداری شرکتی ارسال شود.
ابزار مورد نیاز برای پرداخت:
کارت بانکی عضو شتاب که دارای پارامتر CVV2 و رمز اینترنتی باشد.
روش پرداخت:
به منظور پرداخت وجوه به حساب سازمان مورد نظر از بستر اینترنت، مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به سایت بانک ملت به نشانیwww.bankmellat.ir و انتخاب گزینه بانکداری الکترونیک ، سامانه های مبتنی بر وب ، انتخاب" کمک به سازمان های حمایتی" وسپس انتخاب لوگوی سازمان مورد نظر نسبت به واریز وجوه مورد نظر خود اقدام نمایند.
جهت استفاده از خدمت یاد شده پس از انتخاب موسسه ودرج مبلغ و سایر مشخصات ، وارد صفحه درگاه پرداخت اینترنتی شرکت به پرداخت ملت خواهید شد.
بدین ترتیب با تکمیل اطلاعات مورد نیاز در صفحه فوق؛ عملیات پرداخت نهایی شده و در نهایت پیامی مبنی بر موفق یا نا موفق بودن تراکنش برای شما مشتریان گرامی صادر خواهد گردید .در این خصوص رسید مربوطه قابل چاپ می باشد.
e.keramat no: 1401/29295714010227