استاندای خوزستان اعلام کرد:پاسخگویی مطلوب بانک ملت استان خوزستان به نامه های تقدیمی به رییس جمهوری
مشاور استاندار و مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان خوزستان ، عملکرد بانک ملت را در رسیدگی به نامه های مردمی تقدیمی به رییس جمهوری ، مطلوب ارزیابی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، حمیدی نژاد با قدردانی از تلاش های مدیریت و کارکنان بانک ملت استان خوزستان تاکید کرده است که این تلاش ها به عنوان یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد این دستگاه در سال جاری ، در نظر گرفته خواهد شد.
بر اساس گزارش بازرسی از سازمان ها و ادارات مرتبط با نامه های مردمی تقدیمی به رییس جمهوری در سفر به استان خوزستان ، تفکیک این نامه ها که تعداد آنها 16 هزار و 500 فقره بوده از سوی گروه مستقلی در بانک ملت انجام شده و روند رسیدگی به نامه ها از توالی و نظم منطقی برخوردار بوده است.
در عین حال ، وجود سوابقی دال بر جدول زمانبندی مناسب برای پاسخگویی به نامه ها ، اطلاع رسانی به موقع و مناسب به متقاضیان و حصول اطمینان از آن ، اطلاع مدیریت بانک از روند رسیدگی به نامه ها ، داشتن آمار کلی از نامه ها بر حسب موضوع ، تعداد کل ، تعداد نامه های رسیدگی شده و در حال رسیدگی و تهیه گزارش از روند رسیدگی به نامه ها در قالب زمانبندی مشخص شده از جمله ویژگی های مثبتی است که در گزارش این اداره در مورد عملکرد بانک ملت استان خوزستان آورده شده اشت.
يکشنبه 6 آبان 1386