طرحی جدید برای افزایش رضایتمندی مشتریان:ارایه خدمات بانک ملت به مشتریان در محیطی جدید
بانک ملت در راستای تحقق هدف خود در ارایه خدمات به مشتریان در محیطی جدید و جلب هرچه بیشتر رضایت آنان ، اقدام به بازسازی و نوسازی شعب قدیمی خود کرده است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، در این راستا نوسازی و بهسازی محیط فیزیکی شعب قدیمی و تجهیز آنان به امکانات رفاهی و مورد نیاز مشتریان و ارایه خدمات در محیطی آرام و پاکیزه در دستور کار قرارگرفته که تاکنون بخشی از این پروژه به اتمام رسیده است.
بر اساس این گزارش ، اخیرا شعبه میدان فردوسی بانک ملت نیز اجرای این طرح را به پایان رسانده و هم اکنون با شمایلی کاملا جدید ، آماده ارایه انواع خدمات بانکی به مشتریان است.
گزارش ها حاکی است که بهسازی و نوسازی شعب تاثیر فراوانی در افزایش رغبت مشتریان به مراجعه به شعب بانک ملت و به تبع آن ارتقای طرح رضایتمندی آنان داشته است .
بر این اساس ، هم اکنون تعداد مشتریان شعبه فردوسی بانک ملت در مقایسه با قبل افزایش چشمگیری داشته و فضا و نمای جدید شعبه ، انگیزه آنان را برای استفاده از خدمات این بانک افزایش داده است.
توسعه فضای ارایه خدمات ارزی ، تعبیه مکان مناسب برای انتظار مشتریان و استفاده از رنگ های مناسب برای سقف و دیوارها از مواردی است که در بازسازی شعب بانک ملت مورد توجه قرار گرفته است.
يکشنبه 13 آبان 1386