قدردانی مشاور استاندار کرمان از عملکرد بانک ملت در بانکداری الکترونیک
مشاور استاندار کرمان و دبیر دولت الکترونیک این استان با اشاره به اقدامات بانک ملت در زمینه بانکداری الکترونیک ، این بانک را شایسته قدردانی دانست.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، علی انجم شعاع در نامه ای به استاندار کرمان از وی خواست تا با درنظرگرفتن جایگاه بانک ملت در بانکداری الکترونیک ، این بانک را مورد قدردانی و تشویق قرار دهد.
وی تاکید کرد: بانک ملت موفق شده است تا پرتال اینترنتی بانکداری الکترونیک را راه اندازی کند که این پورتال به عنوان پورتال منتخب بین سازمان های دولتی در سال گذشته انتخاب شده است.
مشاور استاندار کرمان با اشاره به راه اندازی بانکداری اینترنتی با امکانات پرداخت قبوض و حواله اینترنتی ، اظهار داشت:راه اندازی سیستم های تلفنبانک ، بانکداری با تلفن همراه ، راه اندازی مرکز ارتباط و پاسخگویی، از دیگر اقدامات بانک ملت است.
وی تاکید کرد: بانک ملت با راه اندازی سیستم ثبت نام عمره مفرده موفق شد تا عملیات ثبت نام بیش ازسه میلیون و 400 هزار نفر را در زمانی کمتر از سه ماه به انجام برساند.
انجم شعاع خاطرنشان کرد: سیستم پرداخت اینترنتی هم در بانک ملت راه اندازی شده و بر این اساس ، این بانک با دانشگاه های آزاد جیرفت و سیرجان در زمینه ثبت نام دانشجویان قرارداد امضا کرده است.
دبیر دولت الکترونیک استان کرمان به نصب بیش از دو هزار و 500 دستگاه پایانه فروشگاهی بانک ملت در این استان اشاره کرد و گفت: نصب و راه اندازی بیش از 70 دستگاه خودپرداز با امکان انتقال وجوه بین بانکی و پرداخت قبوض ، آنلاین کردن بیش از 90 شعبه و 40 قسمت خدمات ویژه برای ارایه خدمات الکترونیک در سطح استان همچنین غیرفعال کردن تمامی حساب های سنتی و تبدیل به حساب های آنلاین از دیگر اقداماتی است که این بانک در راستای توسعه بانکداری الکترونیک در استان کرمان انجام داده است.
مشاور استاندار کرمان تاکید کرد: این بانک از روستاها نیز غافل نمانده و به نقاط روستایی و شهرهای کوچک استان از جمله ریگان ، رستم آباد و نظام آباد شهر بم ، عنبرآباد ، کوهبنان ، راور ، کشکوییه رفسنجان ، فردوسیه ، هرمزآباد و اسماعیل آباد هم در راستای توسعه فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیک ، دستگاه خودپرداز اختصاص داده است.
يکشنبه 21 مهر 1387