معاون سازمان تامین اجتماعی در مراسم افتتاح باجه بانک ملت:بانک ملت الگوی خوبی برای سایر بانک ها است
باجه بانک ملت در سازمان تامین اجتماعی تحت نظارت شعبه خوش شمالی این بانک ، کار خدمات رسانی به مشتریان ، بیمه شدگان و کارکنان این سازمان را آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، این بانک در راستای ارایه خدمات بانکی به مشتریان کلیدی ، معرفی هرچه بیشتر خدمات نوین خود و در پی انعقاد تفاهم نامه ای با سازمان تامین اجتماعی ، باجه ای در این سازمان دایر کرد .
بر اساس این گزارش ، دکتر همدانلو معاون مالی و اداری سازمان تامین اجتماعی در مراسم افتتاح این باجه با قدردانی از خدمات بانک ملت ، اظهار داشت:این بانک ، الگوی خوبی برای بانک های دیگر است و خدمات ارزنده آن به ویژه در زمینه انفورماتیک و خدمات نوین آن ، بسیاری از نارسایی های نظام بانکی را مرتفع کرده است.
هاشمی زاده مدیر امور بازاریابی و مشتریان بانک ملت هم با اشاره به تعامل مثبت و سازنده این بانک با سازمان های بزرگ خدمت رسان به مردم ، گفت: کارگروهی در بانک ملت در زمینه ارایه خدمات به سازمان های کلیدی کشور ایجاد شده است و بدین ترتیب در آینده ای نزدیک شاهد ارایه این خدمات در اقصی نقاط کشور خواهیم بود.
مدیر شعب منطقه چهار بانک ملت هم با بیان این نکته که میان این بانک و سازمان تامین اجتماعی تعامل خوبی ایجاد شده است ، تاکید کرد: با راه اندازی باجه ، حسابی هم به نام این سازمان افتتاح شده است تا حق بیمه کارفرمایان و بیمه شدگان به صورت حضوری ، اینترنتی یا از طریق پایانه های فروشگاهی به این حساب واریز شود.
وی ادامه داد: یکهزار و 100 فقره حساب جاری الکترونیک (جام ) هم برای دریافت و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان سازمان تامین اجتماعی گشایش شده است ضمن این که افتتاح یکهزار و 200 حساب کوتاه مدت متمرکز و افتتاح 900 فقره حساب پس انداز متمرکز نیز از دیگر خدماتی است که از سوی بانک ملت به این سازمان ارایه شده است.
وی از نصب دو دستگاه خودپرداز بانک ملت در سازمان تامین اجتماعی خبر داد و تصریح کرد:یکهزار و 200 فقره کارت سلامت نیز با قابلیت دریافت و پرداخت از تمامی دستگاه های خودپرداز برای این سازمان صادر شده است.
سه شنبه 12 آذر 1387