بانک ملت تنها بانک خصوصی دارای شبکه شعب خارج از کشور است
معاون توسعه و فناوری بانک ملت ، این بانک را تنها بانک خصوصی دارای شبکه شعب خارج از کشور خواند و گفت: مهم ترین عامل برای ایجاد اطمینان در مشتریان در شرایط خصوصی ، ایجاد احساس تغییر و بهبود و تنوع خدمات است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، علیرضا لگزایی در جمع مدیران ارشد این بانک با اشاره به رشد 128 درصدی بانکداری اینترنتی ، رشد 89 درصدی تلفنبانک و رشد 79 درصدی همراه بانک ملت در یک سال گذشته ، خاطرنشان کرد: بانک ملت از لحاظ مبلغ تراکنش پایانه های فروشگاهی در کل نظام بانکی رتبه دوم و در میان بانک های خصوصی رتبه اول را دارد.
وی کسب رتبه نخست در تعداد کارت های صادره در میان تمامی بانک های کشور را از افتخارات بانک ملت در سال گذشته خواند و افزود: بانک ملت در زمینه تعداد تراکنش های خودپردازها نیز رتبه اول را به دست آورده که این موضوع نشاندهنده کیفیت ارایه خدمات به مشتریان است.
معاون توسعه و فناوری بانک ملت به نصب و راه اندازی سامانه متمرکز چک بانکی و سامانه کلرینگ نیز اشاره کرد و اظهار داشت: به زودی امکان حواله گروهی اینترنتی ، تامین موجودی چک های برگشتی و حواله منظم فراهم می شود.
وی گفت: اجرای پروژه مدیریت بهبود فرآیندها ، توسعه و تنظیم شبکه با نگرش خصوصی سازی ، بازنگری در طرح های اینترنتی بانک و ارائه طرح های جدید ، راه اندازی سامانه تسویه اوراق بهادار غیرکاغذی ، ایجاد اتاق پایاپای الکترونیک ، تولید و خلق محصولات ارزش آفرین برای مشتریان ، طبقه بندی مشتریان ، ، ارتقای کیفیت خطوط ارتباطی شعب و پرداخت ارز از طریق خودپردازها از برنامه های آتی بخش فناوری بانک ملت است.
يکشنبه 3 خرداد 1388