قدردانی استانداری اردبیل از عملکرد بانک ملت در جلب رضایت مشتریان
استانداری اردبیل از عملکرد مدیران و کارکنان بانک ملت در جلب رضایت مراجعه کنندگان قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، بر اساس اعلام استانداری اردبیل ، بانک ملت در طرح سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه های اجرایی در سطح استان ، نمره مطلوبی گرفته است.
نتایج طرح مذکور که مبنای آن سه ماهه چهارم سال گذشته بوده به صورت مدون درآمده و در اختیار سازمان های مذکور قرار گرفته است
بر اساس نتایج این نظرسنجی که در نامه مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری اردبیل به بانک ملت ابلاغ شده ، عدد متوسط بانک ها و بیمه ها 52/78 اعلام شده که مدیریت شعب استان اردبیل، نمره ای بالاتر از این عدد کسب کرده است.
شنبه 27 تير 1388