آموزش سامانه محب به دست اندرکاران مخابرات استان سیستان و بلوچستان
مدیران مالی و مدیران ارشد شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان با سامانه مدیریت حساب های بانکی (محب) آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، در جلسه آموزشی مذکور ، ویژگی ها ، کاربردها و مزایا و نحوه کار با سامانه محب از سوی کارشناسان مدیریت شعب سیستان و بلوچستان برای حاضران تشریح شد.
بر اساس این گزارش ، سامانه محب تحت وب در محیط اینترنت ، تمامی حساب های مشتری نزد بانک را در برمی گیرد.
سامانه مذکور با کاربری سه گانه برای مدیران ارشد ، مدیران میانی و کاربران دفاترخدمات ارتباطی ، امکان کنترل آنی حساب ها اعم از واریز و برداشت از حساب های قابل برداشت یا غیرقابل برداشت به تفکیک، گزارش گیری کامل و دقیق از حساب ها و صدور فیش های لازم برای کاربران دفاتر خدمات ارتباطی را با کد شناسه خاص مشتری در اختیار آنان قرار می دهد به گونه ای که هر یک از کاربران فقط بر پردازش های خاص خود احاطه داشته باشند.
این گزارش حاکی است ، با راه اندازی سامانه محب در شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان ، خدمات پشتیبانی نیز به زودی از سوی کارشناسان بانک ملت مستقر در این شرکت ارائه خواهد شد.
شنبه 27 تير 1388