شرکت واسپاری ملت ۳ گواهینامه استاندارد ایزو دریافت کرد
شرکت واسپاری ملت- وابسته به بانک ملت- گواهینامه های استاندارد سیستم مدیریت کیفیت، سیستم رضایتمندی مشتریان و سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان را دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی و رضایتمندی مشتریان، شرکت واسپاری ملت با گذراندن دوره های مختلف آموزش موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد
ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ و سیستم رضایتمندی مشتریان بر اساس استاندارد
ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۰ و سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان بر اساس استاندارد
ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۰۴ شد.
بر اساس این گزارش، دریافت این گواهینامه ها، سندی بر تعهد شرکت واسپاری ملت به ارتقای مدیریت کیفیت، اصلاح و بهبود فرایند ها و بهبود عملکرد این شرکت است و مسیر دستیابی به اهداف متعالی شرکت را هموارتر خواهد کرد.
سه شنبه 26 فروردين 1393