جمعه 7 ارديبهشت 1403En
توصیه های امنیتی سامانه مباشر ملت

نکات امنیتی سامانه مباشر ملت

1-نرم افزار مباشر ملت را صرفا از پورتال اینترنتی بانک ملت به آدرس (www.bankmellat.ir) دریافت نمایید.
2-مسئولیت حفاظت از نام کاربری و گذرواژه ورود به مباشر ملت بر عهده کاربر است. گذرواژه را در فواصل زمانی معین (حداقل هر سه ماه یکبار) و همچنین بنا به ضرورت تغییر دهید.
3-همواره از بروز بودن نسخه نرم افزار مباشر ملت خود اطمینان حاصل نمایید.
4-حتی الامکان هنگام اتصال به شبکه های بی سیم رایگان و عمومی، از مباشر ملت استفاده ننمایید.
5-گوشی تلفن همراه خود را طوری تنظیم نمایید که در فواصل زمانی کوتاه مدت با استفاده از روش های امنیتی (Password, Pattern, Pin و ...) قفل گردد.
6-در موارد سرقت و یا مفقود شدن گوشی تلفن همراه خود، فراموشی و یا افشاء گذرواژه، واگذاری و یا تغییر شماره موبایل، کاربر بایستی در اسرع وقت مراتب را جهت غیرفعال سازی کاربر و یا تغییر گذرواژه به کاربر ارشد شرکت/ سازمان متبوع خود اعلام نماید.
7-پیش از فروش یا واگذاری گوشی تلفن همراه خود و یا قطع همکاری با شرکت/سازمان متبوع خود، نرم افزار مباشر ملت را از روی آن حذف (uninstall) نمایید.
8-از در اختیار قراردادن خدمات مباشر ملت خود برای سایر اشخاص خودداری نمایید. مسئولیت جبران خسارت و زیان ناشی از  هر گونه سوء استفاده از خدمات مباشر بر عهده کاربر است.
9-هرگونه درخواست اطلاعات بانکی و یا انجام عملیات بانکی از سوی کاربر به منزله درخواست و عملیات بانکی شرکت/ سازمان متبوع شما تلقی می گردد. مسئولیت هر گونه اشتباه و خطا در انجام عملیات بانکی بر عهده کاربر می باشد.
10-کاربر متعهد به استفاده از خدمات مباشر ملت مطابق با راهنمای کاربری، پیام ها و دستورالعمل های اعلامی از سوی بانک می باشد. چناچه کاربر شرایط و مقررات بانک را رعایت ننماید، بانک مى‌تواند علاوه بر موارد قانونى (نظیر انجام تراکنش و یا دسترسی های غیرمجاز یا استفاده از دستگاه های موبایل آلوده به برنامه های مخرب و غیرایمن)، هر زمان و بدون اطلاع قبلى، خدمات کاربر را
غیر فعال نماید.
11-تمامی حقوق ناشی از مالکیت و برند مباشر ملت برای بانک ملت محفوظ است. جبران خسارت و زیان ناشی از هرگونه کپی برداری، دستکاری، ویرایش، صدمه و سوء استفاده از مباشر ملت بر عهده کاربر خواهد بود.
e.keramat 990911 no: 16041497