بانک ملت در جمع برترین سازمان های ایلام در جلب رضایت مشتریان
بانک ملت موفق شد خود را به عنوان یکی از سازمان های برتر در جلب رضایت مشتریان مطرح کند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مدیریت شعب این بانک در استان ایلام توانست در میان 25 سازمان مورد ارزیابی در استان در سال 90، از لحاظ سطح رضایتمندی مشتریان، رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.
بر اساس این گزارش، این ارزیابی از سوی استانداری ایلام صورت گرفته است که طبق آن کارکنان بانک ملت استان توانسته اند با رفتار مناسب و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، نام خود در در میان سه سازمان برتر ثبت کنند.
يکشنبه 19 آذر 1391