رتبه نخست بانک ملت در جلب رضایت مشتریان ایلامی
بانک ملت رتبه نخست را در جلب رضایت مشتریان در استان ایلام در میان بانک های استان به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت و بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی و تحول اداری استانداری ایلام، بانک ملت با جلب رضایت 84.34 درصد مراجعه کنندگان، در نظام بانکی استان اول شد.
بر اساس این گزارش، هر سال بانک ها از لحاظ میزان جلب رضایت مشتریان از سوی استانداری ارزیابی می شوند که در ارزیابی سال 89، بانک ملت استان ایلام گوی رقابت را از سایر بانک های استان ربوده است.
پنجشنبه 31 شهريور 1390