قدردانی از مشتریان ارزنده بانک ملت در استان گیلان
بانک ملت استان گیلان با برگزاری نشستی، از مشتریان ارزنده این بانک در استان قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این جلسه که با حضور 300 مشتری ارزنده بانک در استان گیلان برپا شد، مشتریان نظرات و پیشنهادات خود را برای افزایش سطح تعامل با این بانک مطرح کردند.
مدیر شعب استان گیلان نیز جلب رضایت مشتریان را از اولویت های کاری این بانک خواند و برای رفع مشکلات و کاستی های موجود، قول مساعد داد.در این جلسه با اهدای لوح های سپاس و هدایایی از مشتریان ارزنده بانک ملت در استان گیلان قدردانی شد.
شنبه 29 مرداد 1390