آشنایی مشتریان بانک ملت با خدمات نوین و الکترونیک بانکی
مدیریت های شعب بانک ملت در استان های مختلف، نسبت به برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای مشتریان اقدام کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مدیریت شعب استان همدان در جلسات جداگانه ای، روسای شعب و مدیران موسسه قوامین ، جایگاه داران سوخت و کارکنان و امدادگران سازمان هلال احمر استان را با نحوه استفاده از خدمات نوین بانکی به ویژه پایانه های پرداخت الکترونیک، سامانه پرداخت الکترونیک بهای سوخت و بانکداری اینترنتی آشنا کرد.
مدیریت شعب استان کهگیلویه و بویراحمد هم در همایشی آموزشی، دو شیوه پرداخت آنلاین و آفلاین بهای سوخت را به جایگاه داران سوخت استان آموزش داد.
در همین حال، مدیریت شعب استان یزد همایشی را برای کارشناسان و مدیران امور مالی سازمان هلال احمر، اداره کل راه و ترابری و شرکت آب منطقه ای استان برگزار و در آن، ویژگی ها و امکانات سامانه مدیریت حساب های بانکی را برای حاضران تشریح کرد.
شنبه 23 بهمن 1389