معرفی خدمات نوین بانک ملت به مشتریان بزرگ
مدیریت های شعب بانک ملت سراسر کشور ، خدمات نوین بانکی را به مشتریان بزرگ معرفی کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، در استان خراسان شمالی ، مسوولان این بانک دیدار با مدیران عامل سازمان ها ، شرکت ها ، شهرداری ها و مشتریان تراز اول استان را در دستور کار قرار داده و خدمات نوین و الکترونیک را برای آنان تشریح کردند.
مسوولان مدیریت شعب استان خراسان شمالی تاکنون با مسوولان سازمان همیاری شهرداری ها ، اداره اوقاف شهرستان شیروان ، شرکت گاز ، شرکت لوله گستر اسفراین ، شرکت فولاد اسفراین ، شهرداری بجنورد ، تعاونی بهمن ایثار ، شرکت تعاونی گاوداران ، تعاونی اعتبار وحدت ، اداره کل نوسازی مدارس ، شرکت شهرکت های صنعتی ، اداره کل تربیت بدنی ، شرکت تعاونی کامیونداران ، شرکت صابر نیرو ، اداره اوقاف بجنورد ، موسسه مالی و اعتباری قوامین ، بیمه دانا ، بانک توسعه تعاون ، شرکت پیشرو مصالح شرق ، موسسه زبان های خارجه عروج ، بنیاد مسکن استان ، شرکت بهدانه گلستان ، بیمه آسیا و اداره کل دفتر شهری استانداری دیدار داشته و درمورد تقویت همکاری های فی مابین به گفت و گو نشسته اند.
مدیریت شعب استان زنجان هم در دیدار با شهردار زنجان، خدمات متنوع بانک ملت به ویژه در عرصه خدمات الکترونیک را تشریح و زمینه های همکاری دو طرف را مورد بررسی قرار دادند.
مدیریت شعب استان کرمانشاه نیز در راستای ارتقای سطح علمی دانشجویان ، کارگاه آموزشی بانکداری و خدمات بانکی را با سه محور بانک و بانکداری ، خدمات نوین بانکی و خدمات ارزی بانک ها در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار کرد.
دوشنبه 3 خرداد 1389