بانک ملت استان مرکزی در جلب رضایت مشتری اول شد
بانک ملت استان مرکزی در طرح سنجش رضایت مشتری در میان تمامی بانک های این استان رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، در این طرح که از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی اجرا شد ، بانک ملت در میان بانک ها رتبه اول را به لحاظ جلب رضایت مشتری کسب کرد.
بر اساس این گزارش ، در طرح سنجش رضایت مشتری ، دستگاه های اجرایی در سه بخش سنجش اعتماد مشتریان ، نحوه رفتار با ارباب رجوع و فضا و تجهیزات فیزیکی مورد ارزیابی قرار گرفتندکه بانک ملت استان مرکزی با بهره مندی از مهارت نیروهای انسانی خود و رعایت شعار ادب ، دقت و سرعت ، زیباسازی فضای شعب ، رعایت قانون ، عدالت ، نظم و انضباط توانست به موقع و شفاف به نیازهای مشتریان پاسخ دهد.
مدیریت بانک ملت در استان مرکزی هم اکنون دارای 34 شعبه ، 16 باجه و 21 دستگاه خود پرداز در سطح استان است .
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1386