برگزاری 21 دوره آموزشی برای کارکنان بانک ملت در طول سه ماه
بانک ملت برای دومین سال متوالی ، از خردادماه امسال تاکنون 13 دوره آموزشی برای کارکنان صف و ستاد خود برگزار کرده است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، این دوره ها برای بایگان ها ، متصدیان امور بانکی ، روسا و معاونان دوایر و روسا و معاونان شعب برگزار و مشتری مداری ، مدیریت منابع انسانی ، ارتباطات موثر ، خدمات نوین ، اهداف استراتژیک و منشور اخلاقی بانک برای آنان آموزش داده می شود.
بر اساس این گزارش ، در هر دوره آموزشی 150 نفر از کارکنان صف و 30 نفر از کارکنان ستاد بانک ملت حضور دارند و تا پایان دوره سیزدهم حدود یکهزار و 800 نفر از کارکنان منتخب بانک ، آموزش دیده اند.
بر این اساس ، این دوره ها با هدف انتقال مفاهیم آموزشی و گردهم آوردن کارکنان بانک ملت از سراسر کشور و تقویت پیوندهای اجتماعی میان آنان در محل هتل طرقبه مشهد برپا شده که این اقدام با این گستردگی در سطح شبکه بانکی بی سابقه است.
این گزارش حاکی است ، دوره های آموزشی مذکور از سوی استادان دانشگاه و برخی متخصصان وکارشناسان امور بانکی تدریس می شود که این اقدام باعث افزایش مهارت و تخصص و ارتقای سطح دانش بانکی کارکنان شده است.
بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ، این دوره ها تا 21 شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت که تا آن زمان 21 دوره برای سه هزار و 500 نفر از کارکنان صف و 13 دوره برای حدود 400 نفرازکارکنان ستاد برگزار خواهد شد.
از ویژگی های منحصر به فرد دوره های آموزشی بانک ملت ، دعوت از کارکنان به همراه خانواده های آنان است که تا پایان دوره ها در سال 86 ، تعداد مدعوین از مرز 10 هزار نفر عبور خواهد کرد.
بر اساس این گزارش ، هر دوره آموزشی چهار روز به طول می انجامد و در این مدت علاوه بر آموزش کارکنان، همسران آنان نیز در کلاس های مهارت های زندگی و تغذیه و سلامت شرکت می کنند.
چهارشنبه 24 مرداد 1386