در همایش ملی نظام پیشنهادها، الگوی نظام پیشنهادهای بانک ملت ، الگوی برتر شناخته شد
الگوی نظام پیشنهادهای بانک ملت در هفتمین همایش ملی نظام پیشنهادها ، در زمره برترین ها قرارگرفت و تندیس زرین جشنواره را به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، دبیر همایش نظام پیشنهادها در پایان این مراسم ، از بانک ملت به دلیل تلاش گسترده در راه گسترش فرهنگ مدیریت مشارکتی و اعتلای نظام پیشنهادها در سازمان ها قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش ، نظام پیشنهادها در بانک ملت به صورت فراگیر فعال است و 450 نفر به صورت دایمی در کمیته های بهبود مستمر آن در سراسر کشور فعالیت دارند .
بر این اساس ، از سال 83 تاکنون بیش از چهار هزار پیشنهاد بهبود از سوی کارکنان و مشتریان بانک ملت دریافت شده که بیش از 300 پیشنهاد برای اجرا مورد تصویب قرار گرفته است.
در عین حال بیش از 100 سمینار و کارگاه آموزشی با عنوان مشارکت و نظام پیشنهادها برای کارکنان بانک ملت برگزار شده که علاوه بر صرفه های مالی توانسته است فرهنگ مشارکت و موج تفکر را در میان کارکنان این بانک نهادینه کند.
پیش از این نیز پیشنهاد "بانک تلفنی "ارایه شده از سوی نظام پیشنهادهای بانک ملت، در بانک ایده رییس جمهوری به عنوان ایده برتر شناخته شده و به بانک مرکزی و وزارت اقتصاد نیز ارایه شده بود تا درکل نظام بانکی مورد استفاده قرار بگیرد.
دوشنبه 8 بهمن 1386