راه اندازی سیستم پیامک و نمابر مرکز ارتباط ملت به مناسبت دهه فجر
سیستم پیامک و نمابر مرکز ارتباط ملت همزمان با دهه مبارک فجر و در راستای تکریم مشتریان و تحقق کامل اصل مشتری مداری در بانک ملت راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، با راه اندازی این سیستم ها ، از این پس مشتریان و کارکنان این بانک می توانند با ارسال پیام کوتاه تلفن همراه به شماره 200030 ، نظرات و پیشنهادات خود را به مرکز ارتباط ملت اعلام کنند .
در عین حال ، مشتریان بانک ملت قادر خواهند بود تا از طریق نمابر مرکز ارتباط ملت به شماره 1556 در تهران و 82488-021 در شهرستان ها ، نسبت به دریافت خدمات از این مرکز اقدام کنند.
بر اساس این گزارش ، تا پیش از این بهره مندی از خدمات مرکز ارتباط ملت ، صرفا از طریق ابزارهای ارتباطی چون تماس از طریق تلفن ، تلفن گویا ، پست الکترونیک و سایت اینترنتی امکان پذیر بود.
مرکز ارتباط ملت ، با هدف اطلاع رسانی ، مشاوره ، راهنمایی و پاسخگویی به مشتریان و کارکنان بانک ملت راه اندازی شده و مزیت اصلی آن ، امکان پاسخگویی ، ردیابی شکایت ها و مدیریت اطلاعات از طریق سیستم های مختلف ارتباط الکترونیک است .
راه اندازی این مرکز گام مهمی در راستای پیاده سازی مدیریت یکپارچه دانش است تا این بانک بتواند در حداقل زمان ممکن ، اطلاعات را به دانش و تصمیم گیری تبدیل کند و در اختیار آحاد جامعه قرار دهد.
سه شنبه 30 بهمن 1386