بازدید عضو هیات مدیره بانک ملت از شعب و پروژه های ساختمانی استان خوزستان
عضو هیات مدیره بانک ملت از شعب و پروژه های ساختمانی این بانک در استان خوزستان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، محسن فدوی در بازدید از شعب ممتاز مرکزی و خرمکوشک اهواز همچنین شعب کوی انقلاب و کیان آباد با کارکنان این شعب دیدار و گفت و گو کرد و از آنان خواست تا در تحقق اهداف عالیه بانک مشارکت بیشتری داشته باشند و در این راستا ، از تمامی توانمندی های موجود در استان بهره بگیرند.
وی همچنین در بازدید از پروژه ساختمانی مدیریت شعب بانک ملت در استان خوزستان ، از نزدیک با مراحل پیشرفت کار آشنا شد.
در عین حال در طول سفر عضو هیات مدیره بانک ملت به استان خوزستان ، جلسه روسای حوزه ، شعب ، ادارات ، کارشناسان و بازرسان این مدیریت شعب برگزار شد .
فدوی در این گردهمایی اظهار داشت: خصوصی سازی بانک ملت نتیجه فعالیت چند دهه کارکنان این بانک بوده است.
وی ادامه داد: استراتژی بانک ملت ، خدمات رسانی به عموم مردم است و این بانک رفع مشکلات اساسی مردم را هدفگذاری کرده و با ارائه خدمات متنوع و جدید توانسته است باری از دوش آنان بردارد.
عضو هیات مدیره بانک ملت با اشاره به اجرای طرح های بزرگی چون خرید تضمینی محصولات کشاورزی ، جایگزینی خودروهای فرسوده ، اعطای وام به زندانیان نیازمند دیه در جرایم غیرعمد ، ثبت نام عمره مفرده و غیره از سوی این بانک ، تاکید کرد: فروش اوراق گواهی سپرده در کمتر از یک هفته و فروش سریع سهام نشانه مقبولیت بانک ملت نزد عموم مردم است.
فدوی با تاکید بر این نکته که تمامی دارایی های بانک ملت اعم از ساختمان ها ، تاسیسات ، زمین ها و وسایل نقلیه باید دارای شفافیت در امور مالی باشند، تصریح کرد: با وجود این که سهام بانک ملت در شرایط رکود اقتصادی عرضه شد ، ولی باز مورد استقبال سرمایه گذاران قرار گرفت و همین موضوع ، توقعات را از این بانک بالا برده است.
وی با اشاره به این نکته که قدمت بانک های خصوصی در کشور کمتر از 10 سال و قدمت بانک ملت 30 سال است ، گفت: تعداد شعب این بانک هم بسیار زیاد است و بومی بودن نرم افزارهای آن هم مزیت دیگری است که بانک ملت را در عرصه خصوصی هم موفق خواهد کرد.
عضو هیات مدیره بانک ملت با اشاره به رفع محدودیت های بانک ملت پس از خصوصی سازی ، یادآور شد: از این پس بانک در استخدام نیروی انسانی ، انتخاب و خرید ملک ، انتخاب مشتریان و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان آزادانه تر عمل خواهد کرد.
مدیر امور اعتباری بانک ملت هم در این همایش گفت: هم اکنون این بانک ، بزرگ ترین بانک خصوصی کشور است .
بهمن اسکندری اضافه کرد: با توجه به موفقیت بانک ملت در عرصه بانک های دولتی و ایفای نقش های مهم و مسوولیت های اجتماعی عظیم ، این بانک در عرصه خصوصی هم باید الگو باشد .
مدیر امور ناحیه سه بانک ملت نیز اظهار داشت: پس از خصوصی سازی باید کیفیت خدمات این بانک ارتقا پیدا کند.
محمد تقی صمدی جذب مشتریان جدید و مدیریت بهینه مصارف را در افزایش کارایی بانک بسیار موثر خواند و ادامه داد: وصول مطالبات معوق ، پیگیری روزانه اقساط تسهیلات پرداختی ، کنترل حساب های واسطه ای ، تسویه حساب های بستانکاران موقت و بستانکاران داخلی و رفع مغایرت های روزانه سامانه ساعی از جمله مواردی است که باید از این پس بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.
پنجشنبه 20 فروردين 1388