کارکنان در تفهیم خصوصی سازی به مشتریان نقش اساسی دارند
همایش فصلی مسوولان مدیریت شعب بانک ملت در استان کرمان با حضور عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل و مدیر امور ناحیه چهار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب ب در این همایش با تاکید بر لزوم باور خصوصی شدن بانک از سوی تمامی کارکنان ، اظهار داشت: کارکنان در فرهنگ سازی و فراهم سازی بستر مناسب برای تفهیم مقوله خصوصی سازی به مشتریان ، نقش اساسی و حیاتی دارند.
محسن فدوی ساختار جدید بانک ملت و اهمیت زیاد برنامه عملیاتی را در ماهیت جدید تشریح کرد و گفت: در ماهیت جدید ، سودآوری برای سهامداران و مشتریان در اولویت قرار دارد به همین دلیل در چالش های اساسی برنامه عملیاتی تغییراتی ایجاد شده است.
وی در عین حال ، حفظ روحیه رقابت پذیری و تقویت آن را از دیگر پیش شرط های موفقیت در میان بانک های خصوصی ذکر کرد.
مدیر امور ناحیه چهار بانک ملت نیز در سخنانی تاکید کرد: تمامی کارکنان باید با پذیرش تغییرات انجام شده در ساختار بانک ، در راستای نهادینه کردن برنامه عملیاتی ، حساسیت فوق العاده ای داشته باشند و راهکارهای مزیتی را در رقابت اتخاذ کنند.
فاضل هاشمی زاده با بیان این نکته که تمامی برنامه ها باید با برنامه عملیاتی بانک ، هماهنگ شود ، اضافه کرد: برنامه ریزی های انجام شده باید در راستای ارائه خدمات مودبانه و سریع ، تقویت بانکداری الکترونیک ، حرکت به سوی جذب منابع ارزان قیمت به ویژه ضمانتنامه ها و سودآوری در زمینه های مختلف باشد.
مدیر بانک ملت استان کرمان هم به رتبه نخست این مدیریت در ناحیه ، رتبه سوم در میان مدیریت های هم درجه و رتبه ششم در کل بانک در سال 87 اشاره کرد و ادامه داد: باور و ایمان کارکنان منطقه به برنامه عملیاتی ،تلاش های فوق العاده و عملکرد موثر آنان باعث کسب این موفقیت ها شده است.
سه شنبه 19 خرداد 1388