بانک ملت سایت اینترنتی"سیام" را راه اندازی کرد
بانک ملت در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و تسهیل فرآیند رفع مغایرت تراکنش های ناموفق ، سایت اینترنتی ویژه ای در این زمینه با عنوان سیام راه اندازی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، به منظور استفاده بهینه از امکانات سامانه سیام، تراکنش ها می بایست از دستگاه های خودپرداز ، پایانه های فروش منصوب در شعب بانک ملت یا محیط اینترنت صورت گرفته باشد ضمن این که دارندگان کارت های بانک ملت که به منظور انتقال وجوه به سایر بانک ها از دستگاه های خودپرداز بانک های دیگر استفاده کرده اند نیز می توانند تراکنش های ناموفق را از این طریق پیگیری کنند. بر اساس این گزارش ، یکی از شروط استفاده از سامانه مذکور این است که از وقوع تراکنش ناموفق حداقل 24 ساعت گذشته باشد. بر این اساس ، دارندگان کارت های بانک سپه باید شماره 19 رقمی کارت خودرا که با عدد 589210 شروع شده است، در سامانه ثبت کنند. در عین حال مشتریان به منظور پیگیری تقاضا ها علاوه بر سایت اینترنتی بانک ملت می توانند به هریک از شعب این بانک مراجعه کنند. پردازش های این سایت شامل جستجوی درخواستهای اینترنتی اعلام مغایرت، ورود اطلاعات تراکنش ناموفق انتقال و ورود اطلاعات برداشت ناموفق است. متقاضیان استفاده از سامانه سیام باید با ورود به سایت اینترنتی بانک ملت به نشانیww.bankmellat.ir ، انتخاب گزینه پیگیری عملیات ناموفق خودپردازها در سمت راست صفحه اصلی و ورود به صفحه موردنظر، درخواست های خود را پیگیری کنند. این گزارش حاکی است ، تراکنش های ناموفق به آن دسته از تراکنش ها گفته می شود که از طریق یکی از بسترهای الکترونیک ( اینترنت ، خودپرداز ، پایانه فروشگاهی یا ...) انجام شود و باوجود کسر شدن وجوه از حساب مشتریان، خدمت مورد نظر از بانک ، دریافت نشود. |
چهارشنبه 11 شهريور 1388