مأموریت برای نیل به سرآمدی، متعهد به شناخت نیازهای بهروز مشتریان، ارائه خدمات قابل اتکا و راهحلهای بانکی نوآورانه، تحقق بانکداری پایدار، خلق ارزش مستمر برای سهامداران، با الهام از تجربیات موفق جهانی و توسعه کسب و کارهای مولد هستیم.
چشمانداز روزی را تصور میکنیم که تلاش جمعی ما در راه ارائه خدمت مشتاقانه، ما را به نمادی از نوآوری و ارزشآفرینی و سرآمدی بدل میکند. روزی که به تعهد همکارانمان میبالیم، به اعتماد مشتریان وفادارمان افتخار میکنیم و همگان پذیرای سهولت، صمیمیت و مسئولیتپذیری ما خواهند بود.
مضامین استراتژیک بانک و اهداف مرتبط برای دورهی 1404-1401
1. تحول دیجیتال 1-1. استقرار سازمان جدید و مدل کسبوکار دیجیتال 1-2. توسعه پلتفرم دیجیتال و معماری جدید و توسعه اکوسیستم
2. مدیریت هوشمند اعتباری مبتنی بر آموزههای اقتصاد مقاومتی 2-1. تحقق الزامات اقتصاد مقاومتی 2-2. مدیریت بهینه ریسک اعتباری
3. ارتقاء تجربه مشتری و بهبود فرآیندها 3-1. بهبود تجربه مشتری 3-2. بهینهسازی فرآیندها و کانالهای فروش
4. توسعه سرمایه انسانی 4-1. ارتقای سطح بهرهوری منابع انسانی 4-2. رشد میزان تعهد، رضایت، فرهنگ و رفتار مدنی
5. سرآمدی پایدار 5-1. ارتقای جایگاه رقابتی در شاخصهای منتخب 5-2. مدیریت هزینه و رشد درآمدها 5-3. مدیریت سرمایهگذاری و داراییهای بانک 5-4. بهبود استحکام مالی
6. تعالی عملیات ارزی 6-1. ارتقا منابع ارزی 6-2. ارتقا درآمدهای ناشی از فعالیتهای ارزی 6-3. ارتقا حجم حوالجات ارزی