در راستای همسویی و همگامی با فناوریهای روز و مطابق با استانداردهای جهانی در حوزه تحول دیجیتال، محصول مگابانک با چشمانداز ارائه خدمات و سرویسهای بانکی و غیربانکی در بستر شبکههای در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
این سامانه بر پایه دو بعد اصلی عملیات بانکی و خدمات پیامرسانی طراحی گردیده و استفاده از خدمات متنوع آن محدود به مشتریان بانک ملت نبوده و عموم مشتریان امکان استفاده از مزایای آن را دارند.
سامانه مگابانک خدمات ذیل را در اختیار کاربران قرار می دهد:
- خدمات مالی متداول مانند انواع حواله های کارتی (شتابی) و حسابی (حواله هوشمند)، خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی، پرداخت قبض و پرداخت اقساط
- خدمات کیف پول، چک صیادی، نوبتدهی آنلاین، دنگی، مرکز تماس، باشگاه مشتریان بانک ملت
- خدمات شبکه اجتماعی مانند ارسال پیام و فایل، ایجاد گروه و امکان برقراری تماس صوتی و تصویری فردی و گروهی و انواع کانالهای اطلاعرسانی رسمی
- امکان افتتاح حساب برای عموم مشتریان، صدور و فعالسازی کارت، خرید مستقیم واحدهای صندوقهای سرمایهگذاری فراسود ملت و خرید غیرحضوری ارز مسافرتی
- دریافت رایگان محتوای پیامکهای بانکی مرتبط با حسابهای انفرادی بانک ملت و خدمت نوین بانکداری ویدیویی (امکان ارتباط مستقیم با بانکدار بر بستر ارتباط ویدیویی و انجام انواع حوالههای ملتی، ساتنا و پایا با سقف شعبه)
شایان توجه است که استفاده از خدمات متنوع سامانه مگابانک محدود به مشتریان بانک ملت نبوده و عموم مشتریان امکان استفاده از مزایای این پلتفرم را دارا می باشند.