خدمات حوزه بانكداري الكترونيك
|
-
|
سامانه محب، سامانه مدیریت وجوه سازمان ها، بانکداری اینترنتی ویژه اشخاص حقوقی، پزداخت ویژه ( پرداخت سود سهام/خسارت بیمه)، مجازی کارت ملت، پایانه های فروش (POS)، پایانه های فروش مجازی (VPOS)-درگاه اینترنتی- پایانه بانکی غیرنقد (Cashless ATM)، پایانه های خودپرداز، نماچک
|
خدمات مبتنی بر فناوری های نوین
|
فناوری های روز
|
سرویس Pos To PC، وب سرویس استعلام لحظه ای و گروهی، فروشگاه های بدون صندوقدار، راه اندازی سامانه اختصاصی فروشگاه های زنجیره ای براساس Data Mining
|
باشگاه مشتریان
|
-
|
شبکه سازی سفارشی پذیرندگان
|
سرویس تخفیف، سرویس برگشت پول، سرویس تسهیم
|
سفارشی سازی کارت بانکی
|
امکان ارائه زیرساخت صدور کارت حلقه بسته، کیف پول مجازی، کیف پول، شاپ کارت اختصاصی، کیفت کارت لحظه ای
|
محصولات اعتباری
|
تسهیلات
|
تسهیلات سرمایه در گردش، تسهیلات سرمایه ثابت بابت خرید/جایگزینی اقلام و کالاهای سرمایه ای موردی شامل تجهیزات، ابزار کار و ادوات موردنیاز فروشگاه ها
|
تعهدات
|
گشایش انواع اعتبارات اسنادی داخلی-ریالی و صدور انواع ضمانت نامه های بانکی
|
محصولات و خدمات ارزی
(در حد مقدورات بانک)
|
-
|
تسهیلات ارزی کوتاه مدت و میان مدت از محل منابع داخلی بانک، تسهیلات ارزی کوتاه مدت از محل خطوط اعتباری ریفاینانس، تسهیلات ارزی در حوزه تامین مالی صادرات شامل خرید دین اسناد اعتبارات و بروات اسنادی صادراتی مدتدار از محل منابع داخلی بانک، ضمانت نامه های ارزی وارداتی و سایر محصولات و خدمات ارزی شامل گشایش اعتبار اسنادی دیداری و مدتدار و حواله از محل ثبت سفارش
|
خدمات ویژه
|
-
|
اختصاص مدیر ارتباط با مشتری (RM) به فروشگاه های بزرگ، خدمات بیمه ای، خدمات لیزینگی، تامین سرمایه و خدمات کارگزاری
|