افتتاح سامانه ارتباط مردمی حراست بانک ملت
اداره کل حراست بانک ملت با هدف پاسخگویی هرچه بیشتر به مشتریان، سامانه ارتباط مردمی را راه اندازی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، با راه اندازی سامانه مذکور، اداره کل حراست بانک ملت آماده دریافت شکایت ها، انتقادات و پیشنهادهای مردم و مشتریان خواهد بود.
بر اساس این گزارش، مشتریان می توانند در تهران با شماره تلفن 1556 و در شهرستان ها از طریق شماره تلفن 82488-021 و انتخاب کلید 2، نسبت به برقراری ارتباط با سامانه ارتباط مردمی حراست بانک ملت اقدام کنند.
در عین حال شماره نمابر 63921223-021 و پست الکترونیکherasat@bankmellat.ir نیزآماده دریافت شکایت ها، انتقادات و پیشنهادات مردمی به صورت کتبی و الکترونیک است.
يکشنبه 24 ارديبهشت 1391