دریافت امتیاز در باشگاه مشتریان ملت با استفاده از ابزارهای پرداخت الکترونیک
باشگاه مشتریان ملت به مشتریان عضو این باشگاه به ازای استفاده از ابزارهای پرداخت الکترونیک، امتیاز اختصاص می دهد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، باشگاه مشتریان ملت در قالب طرح امتیازی خود، برای خرید از پایانه های فروشگاهی، پرداخت قبوض، خرید اینترنتی، پرداخت الکترونیک بهای سوخت و پرداخت اینترنتی اقساط امتیاز در نظر گرفته است.
بر اساس این گزارش، اعضای باشگاه مشتریان ملت به ازای هر یک میلیون ریال خرید از دستگاه های کارتخوان یک امتیاز، هر 500 هزار ریال شارژ کیف پول الکترونیک کارت هوشمند سوخت یک امتیاز، پرداخت غیرحضوری قبوض دو امتیاز، هر 500 هزار ریال خرید اینترنتی یک امتیاز هر پرداخت اینترنتی قسط یک امتیاز و هر پرداخت اینترنتی اقساط زودتر از موعد نیم امتیاز دریافت می کنند.
در عین حال در طرح امتیازی باشگاه مشتریان ملت، برای عضویت در باشگاه 10 امتیاز، برای سالروز تولد اعضا دو امتیاز، برای دعوت از دوستان تا 20 نفر نیم امتیاز و برای نفر بیست و یکم تا پنجاهم دودهم امتیاز و برای نظرسنجی های باشگاه نیز امتیازهایی تعیین کرده است.
بر این اساس ، چنانچه اعضای باشگاه مشتریان ملت به حد نصاب 100 امتیاز دست پیدا کنند از تسهیلات 20 میلیون ریالی خرید لوازم منزل یا پاداش نقدی یک میلیون ریالی و چنانچه حد نصاب 200 امتیاز را به دست آورند، از پاداش نقدی دو میلیون ریالی یا تسهیلات خرید لوازم منزل به مبلغ 40 میلیون ریال بهره مند خواهند شد.
پاداش نقدی سه میلیون ریالی یا تسهیلات 70 میلیون ریالی خرید خودرو نیز برای مشتریانی در نظرگرفته شده است که در طرح امتیازی باشگاه مشتریان ملت، حد نصاب 300 امتیاز را به دست بیاورند.
باشگاه مشتریان ملت با هدف ایجاد محیطی صمیمی به منظور تعامل بیشتر با مشتریان، معرفی طرح های تشویقی جدید بانک ملت، دریافت بازخورد از مشتریان در زمینه طرح های ارائه شده، ایجاد پایگاه اطلاعاتی غنی از نوع رفتار و نحوه گزینش خدمات از سوی مشترین و ایجاد رضایتمندی و وفادار سازی آنان ایجاد شده است.
يکشنبه 6 شهريور 1390