معرفی خدمات نوین بانکی به مشتریان کلیدی در خراسان رضوی و لرستان
مدیریت های شعب بانک ملت استان های خراسان رضوی و لرستان ، خدمات نوین بانکی را به مشتریان کلیدی این استان ها معرفی کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، مدیر شعب استان خراسان رضوی در اردیبهشت ماه سال جاری از 12 شرکت بزرگ بازدید و مدیران و دست اندرکاران این شرکت ها را با خدمات نوین این بانک آشنا کرد.
شرکت های ایران خودرو خراسان ، طوس چینی ، جوش اکسیژن ، مشهد نخ ، مجموعه سرزمین موج های آبی ، فولاد خراسان ، کارخانه روغن سه گل ، هرم طلایی ، ایران شرق ، فضل نیشابور ، توس گستر و مجموعه فرهنگی هنری روزنامه خراسان ، شرکت ها و موسساتی بودند که با خدمات نوین بانک ملت آشنا شدند.
مدیریت شعب استان لرستان هم در یک ماه گذشته نسبت به شناسایی مشتریان جدید و سرکشی به سازمان ها ، شرکت ها و کارخانجات استان اقدام کرده و خدمات جدید این بانک را برای دست اندرکاران آنها تشریح کرده است.
بانک ملت استان لرستان در این مرحله نسبت به معرف خدمات نوین بانکداری به ویژه سامانه محب ، به سازمان فنی و حرفه ای ، دانشگاه علوم پزشکی ، بیمه دانا ، بیمه آسیا ، استانداری ، جمعیت هلال احمر ، سازمان انتقال خون ،سازمان اوقاف و امور خیریه ، شرکت پخش فرآورده های نفتی و کارخانه سیمان دورود اقدام کرده است .
چهارشنبه 2 تير 1389