آموزش خدمات نوین بانک ملت به فعالان اقتصادی هرمزگان و کرج
مدیریت های شعب بانک ملت در استان هرمزگان و منطقه کرج ، همایش آموزش خدمات نوین بانکی را برای فعالان اقتصادی و نمایندگان اتحادیه های صنفی برگزار کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، مدیر اتاق بازرگانی استان هرمزگان در همایش آموزشی این استان ،از برقراری تعامل و ارتباط نزدیک میان بانک و فعالان اقتصادی ابراز خرسندی کرد و گفت: شناخت نیازهای بانکی فعالان اقتصادی و ارایه راهکارهای اجرایی برای رفع این نیازها باعث تقویت این ارتباط خواهد شد.
مدیر امور ناحیه چهار بانک ملت هم در این جلسه تاکید کرد که این بانک در ارائه تسهیلات ارزی آزادی عمل زیادی دارد.
سید فاضل هاشمی زاده با بیان این نکته که بانک ملت در ارائه تسهیلات ریالی کوتاه مدت و میان مدت هم محدودیتی قایل نیست ، یادآور شد: این بانک آمادگی دارد تا نیازهای فعالان اقتصادی استان را در بخش های مختلف مرتفع کند.
مدیر شعب استان هرمزگان هم با تشریح خدمات بانک ملت در چهار بخش ریالی ،ارزی ، خدمات نوین بانکی و بانکداری اینترنتی اظهار داشت: بانک ملت با اجرای طرح های بزرگی چون خرید نقدی گندم ،جایگزینی خودروهای فرسوده ، ثبت نام عمره مفرده و مشارکت در طرح مسکن مهر و ساخت مجتمع آلومینیوم هرمزگان ،توانمندی خود را در عرصه اقتصادی کشور به اثبات رسانده است.
مدیریت شعب منطقه کرج هم با برگزاری همایشی آموزشی ، اعضای مجمع امور صنفی و نمایندگان اتحادیه های صنفی این منطقه را با خدمات نوین بانک ملت آشنا کرد.
مدیر شعب کرج در همایش مذکور ، تکریم ارباب رجوع را از اصول اولیه بانک ملت خواند و افزود: این بانک برای ارایه هرچه بهتر و بیشتر خدمات بانکی به تمامی اصناف ، آمادگی دارد.
دوشنبه 21 دي 1388