با هدف مشاوره و پاسخگویی به مشتریان، مرکز ارتباط ملت راه اندازی شد
مرکز ارتباط ملت (Contact Center) با هدف اطلاع رسانی، مشاوره ، راهنمایی و پاسخگویی به مشتریان و کارکنان بانک ملت افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر علی دیواندری مدیرعامل بانک در مراسم افتتاح این مرکز گفت: مرکز ارتباط ملت در راستای ایجاد مزیت های بهتر برای مجموعه درونی بانک و ارائه خدمات مطلوبتر به مشتریان طراحی و راه اندازی شده است. مدیرعامل بانک ملت افزود: فضای ارتباطی بانک به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ و ارائه دهنده خدمات عمومی، با ایجاد این مرکز سازماندهی و مدیریت اطلاعات امکان پذیر شده است . وی با بیان این نکته که بدون استفاده از ابزار مدرن، امکان سازماندهی و مدیریت تماس های مشتریان وجود ندارد، ادامه داد: با اتصال مشتریان و کارکنان بانک به این مرکز ارتباطی، از تعداد سفرهای درون شهری کاسته می شود و صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه آنان صورت می گیرد. دکتر دیواندری مزیت اصلی مرکز ارتباط ملت را چندرسانه ای بودن آن ذکر کرد و اظهار داشت: در این مرکز امکان پاسخگویی، ردیابی شکایت ها و مدیریت اطلاعات از طریق تلفن، فکس، وب و اینترنت به صورت جداگانه وجود دارد. ضمن اینکه ارائه خدمات از طریق SMS و در آینده ای نزدیک MMS هم در این مرکز امکان پذیر خواهد شد. وی با اشاره به این نکته که Email و Voicemail هم از دیگر ابزارهای رسانه ای برای تماس مشتریان با مرکز ارتباط ملت است، تاکید کرد: افتتاح این مرکز، گامی مهم در جهت پیادهسازی مدیریت یکپارچه دانش در بانک ملت است تا بدین ترتیب، اطلاعات لازم در کمترین زمان ممکن به دانش و تصمیم تبدیل شود و در اختیار مدیران و مشتریان قرار بگیرد. مدیر عامل بانک ملت گفت: این اقدام آغاز جریانی است که پاسخگویی به مشتریان و ارتقای سطح خدمات بانکی را تسهیل و زمینه را برای دانش محورکردن فعالیت های بانک فراهم می کند. وی با تاکید بر این نکته که بسیاری از تحقیقات بازاریابی و بازارسنجی می تواند از طریق این سامانه چندرسانه ای تحقق پیدا کند، خاطر نشان کرد: در گام اول شماره 1556 در تهران از طریق تلفن ثابت و از طریق موبایل هم بدون گرفتن کد برای تماس مشتریان در نظر گرفته شده است. مدیر عامل بانک ملت تصریح کرد: برای رفاه حال مشتریان شهرستانی، شماره پنج رقمی 82488 با کد 021 از 10 روز دیگر راه اندازی خواهد شد و با تامین خطوط و زیرساخت های لازم، نیازهای مشتریان شهرستانی هم از طریق شماره 1556 پاسخ داده خواهد شد. مرکز ارتباط ملت هم اکنون دارای 60 خط دیجیتال و شش خط آنالوگ است که در آینده تعداد خطوط دیجیتال به 150 خط افزایش خواهد یافت. |
شنبه 30 تير 1386