بر اساس اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشوربانک ملت یزد در جلب رضایت مشتری اول شد
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، بر اساس اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، بانک ملت استان یزد توانسته است در شاخص رضایتمندی مشتریان در میان بانک های ملت سراسر کشور ، رتبه اول را از آن خود کند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، بر اساس اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، بانک ملت استان یزد توانسته است در شاخص رضایتمندی مشتریان در میان بانک های ملت سراسر کشور ، رتبه اول را از آن خود کند.
بر اساس این گزارش ، پاسخگویی به موقع به درخواست ها و رسیدگی سریع به امور مشتریان در راستای تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشتریان از جمله ویژگی های ذکر شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای بانک ملت استان یزد است.
بر این اساس ، در طرح سنجش رضایت مشتریان که در چهار بخش سنجش اعتماد مشتریان ، اطلاع رسانی ، نحوه رفتار با ارباب رجوع و فضا و تجهیزات فیزیکی به اجرا درآمده است بانک ملت استان یزد با بهره گیری از بانکداری نوین و حرفه ای ، نیروی انسانی ماهر ، رعایت اصول ادب ، دقت و سرعت ، به کارگیری سیستم های پیشرفته ، زیباسازی فضای شعب و رعایت قوانین و مقررات ، عدالت و انضباط کاری توانسته است به صورت شفاف و به موقع به نیازهای مشتریان پاسخ دهد و در این زمینه گوی سبقت را از سایر رقبا برباید.
این گزارش حاکی است ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، میزان رضایت مشتریان از نحوه رفتار و خدمات رسانی شعب بانک ملت در استان یزد را حدود 85 درصد ذکر کرده است.
سه شنبه 8 خرداد 1386