از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور میزان رضایت مشتریان از شعب استانی بانک ملت 65/76 درصد اعلام شد
سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، میزان رضایتمندی مراجعان از نحوه ارایه خدمات شعب استانی بانک ملت را 65/76 درصد اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، بر اساس این مطالعه و تحقیق ، میزان رضایتمندی مراجعان در کل دستگاه های اجرایی کشور ، 73 درصد بوده است.
بر اساس این گزارش ، میزان اعتماد مراجعان به شعب استانی بانک ملت نیز 57/76 درصد اعلام شده که این رقم در کل دستگاه های اجرایی 6/72 درصد بوده است.
بر این اساس ، میزان خوشبینی مشتریان نسبت به شعب استانی این بانک هم 9/76 درصد ذکر شده در حالی که این میزان در کل دستگاه های اجرایی 1/75 درصد ارزیابی شده است.
این گزارش حاکی است ، درصد اطلاع رسانی شعب بانک ملت در استان ها 7/75 درصد بوده که حدود سه درصد از کل دستگاه های اجرایی در کشور بیشتر است.
بر اساس اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، میانگین تعداد دفعات مراجعه برای انجام یک کار خاص در شعب استانی بانک ملت ، 63/1 بار بوده که این میزان در کل دستگاه های اجرایی 03/2 بار ذکر شده است.
دوشنبه 21 خرداد 1386