مدیر عامل بانک ملت:نظام بانکی نیازمند خدمات فرهنگی است
مدیرعامل بانک ملت گفت:نبود اخلاق در کار ، آفت امروز بشریت است که باعث می شود کارها به سرانجام خوبی نرسد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، دکتر علی دیواندری در جمع ائمه جماعت این بانک با تاکید بر این نکته که نظام بانکی نیازمند خدمات فرهنگی است ، اظهار داشت:تمامی سازمان ها به شدت به رعایت اخلاق نیازدارند تا بتوانند در انجام وظایف و ماموریت ها به بهترین شکل عمل کنند.
وی با بیان این نکته که کنترل بیرونی زیاد موثر نیست ، اضافه کرد:بهترین نوع کنترل ، خودکنترلی با تکیه بر خصایل درونی و به عبارتی کنترل درونی و رفتاری است.
مدیر عامل بانک ملت از اخلاق به عنوان عامل کنترل و هدایت رفتار نام برد و یادآور شد:در سازمانی مثل بانک که کارکنان آن با مسایل مالی مهم و ارقام نجومی سروکار دارند و محیط هم لغزنده است ، حرکت در جهت اخلاق و هدایت رفتار ، در نتیجه کار بسیار تاثیرگذار است.
دکتر دیواندری ادامه داد:چون در سیستمی کار می کنیم که با حساب و کتاب زیادی سروکار داریم باید فرهنگ خمس در میان کارکنان این سیستم ، تقویت و تشدید شود و فواید آن تشریح و شکافته شود.
وی تاکید کرد:در هیچ شرایطی فرهنگ دادن خمس نباید به دست فراموشی سپرده شود.
يکشنبه 10 تير 1386