معاون وزارت اقتصادی و دارایی: عملکرد مدیران بانک ملت در حل مشکلات مردم ثمربخش بوده است
معاون نیروی انسانی و توسعه مدیریت وزارت اقتصادی و دارائی اظهار داشت: پاسخگویی مدیران بانک ملت در حل مشکلات مردم و مراجعه کنندگان ثمربخش بوده است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، علینقی بروجردی اظهار داشت: موضوع سفرهای استانی رییس جمهوری و هیات دولت در راستای توسعه عدالت اجتماعی و رسیدگی به شکایت ها و درخواست های مردمی و مسوولیت محوله به ستاد رسیدگی به شکایت های مردمی وزارت اقتصاد ، بسیار حایز اهمیت است .
وی افزود: ازآنجاکه رسیدن به اهداف عالیه این طرح عظیم منوط به داشتن یک عزم ملی و همکاری صمیمانه مسوولان واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی است ، در پایان هر سفر ، عملکرد واحدهای مذکور مورد ارزیابی قرار می گیرد که بانک ملت از این ارزیابی سربلند بیرون آمده است.
بروجردی تاکید کرد: حضور مدیر شعب بانک ملت در استان خراسان شمالی در دو سفر هیات دولت به این استان ، برای پاسخگویی و حل مشکلات مراجعه کنندگان مثبت و مثمر ثمر ارزیابی شده است که این تلاش و عملکرد مطلوب شایسته قدردانی است.
شنبه 12 بهمن 1387