رتبه برتر روابط عمومی بانک ملت در فنون روابط عمومی و ارزیابی از سوی مطبوعات
اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت در میان روابط عمومی های بانک ها ، بیمه ها و موسسات زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در شاخص های فنون روابط عمومی و ارزیابی از سوی مطبوعات جزو برترین ها قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، دومین جشنواره روابط عمومی های وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور غلامحسین الهام سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت ، شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد ، حیدری کرد زنگنه رییس سازمان خصوصی سازی ، چند تن از مدیران عامل بانک ها و بیمه ها و مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان های زیرمجموعه این وزارتخانه برگزار شد.
در این جشنواره ، اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت موفق شد تا در دو شاخص مورد ارزیابی جزو سه سازمان برتر قرار بگیرد .
بر اساس این گزارش ، روابط عمومی بانک ملت در بهره گیری از فنون روابط عمومی و ارتباط با مطبوعات عملکرد مطلوبی از خود برجای گذاشته و به همین لحاظ شایسته دریافت رتبه برتر در این زمینه ها شده است.
در دومین جشنواره روابط عمومی های وزارت اقتصاد ، فرزان عباسی رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت تندیس ها ، لوح های تقدیر و جوایز رتبه های برتر را از دستان سخنگوی دولت و وزیر امور اقتصادی و دارایی دریافت کرد.
در لوح های تقدیر وزیر اقتصاد خطاب به مدیر روابط عمومی بانک ملت آمده است ، نظر به این که بر اساس رای مطبوعات اقتصادی کشور همچنین بر اساس رای هیات داوران در بخش فنون روابط عمومی ، در گروه بانک ها ، بیمه ها و سازمان های تابع وزارت امور اقتصادی و دارایی در زمره برترین ها قرار گرفته اید، به دریافت این لوح ها نایل می شوید.
این گزارش حاکی است ، در جشنواره مذکور روابط عمومی های زیرمجموعه وزارت اقتصاد در پنج شاخص مورد ارزیابی قرار گرفتند که در هر شاخص سه سازمان به عنوان برترین ها انتخاب شدند و انتخاب برترین ها از سوی هیات داورانی متشکل از استادان و متخصصان برجسته روابط عمومی در کشور صورت گرفت.
در این مراسم وزیر اقتصاد ، سخنگوی دولت و دکتر محسنیان راد استاد برجسته ارتباطات در زمینه نقایص کار روابط عمومی ها ، راهکارهای موفقیت و شیوه های بهبود عملکرد روابط عمومی ها سخنرانی کردند.
سه شنبه 29 ارديبهشت 1388