قدردانی استانداری همدان از نحوه تعامل بانک ملت با مشتریان
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری همدان از نحوه تعامل بانک ملت با مشتریان و مراجعه کنندگان قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، معاون استاندار همدان اظهار داشت: بانک ملت در طرح سنجش میزان رضایتمندی مشتریان و مراجعان از نحوه ارایه خدمات دستگاه های اجرایی استان ، عملکرد مطلوبی داشته است.
وی با قدردانی از تمامی دست اندرکاران بانک ملت در استان همدان اضافه کرد: تجزیه و تحلیل اطلاعات در طرح سنجش رضایت مشتریان ، نشاندهنده عملکرد مطلوب مدیریت شعب استان همدان در بیش از 70 درصد از شاخص ها در جهت نهادینه شدن رضایتمندی ارباب رجوع است.
پنجشنبه 21 خرداد 1388