آموزش خدمات الکترونیک بانک ملت به کارکنان نیروگاه شهید رجایی قزوین
نحوه استفاده از خدمات الکترونیک بانک ملت به کارکنان نیروگاه شهید رجایی استان قزوین آموزش داده شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، مدیریت شعب استان قزوین در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ بانکداری الکترونیک ، معرفی محصولات متنوع این بانک را به مشتریان کلیدی در دستور کار قرار داده است و در این راستا ، این بار به سراغ کارکنان نیروگاه شهید رجایی این استان رفت.
بر اساس این گزارش ، در دوره آموزشی مذکور ، نمایندگان بانک ملت ، کارکنان نیروگاه شهید رجایی استان قزوین را با انواع خدمات نوین و الکترونیک از قبیل همراه بانک ، تلفن بانک ، بانکداری اینترنتی ، حواله گروهی و ... آشنا ساختند.
شنبه 30 خرداد 1388