پنجشنبه 28 فروردين 1393
اطلاعیه مهم

 مشتری گرامی
  همه مغایرت های تراکنش های الکترونیک حداکثر طی مدت 48 ساعت  به صورت واریز گروهی انجام خواهد شد. بنابراین در صورت کنترل صورت حساب و عدم واریز مغایرت پس از این موعد، درخواست خود را ثبت نمایید.

 

سامانه سیام

  مشتری گرامی؛ بانک ملت در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین تسهیل فرآیند رفع مغایرت تراکنش های ناموفق، اقدام به راه اندازی سایت اینترنتی برای پی گیری این تراکنش ها نموده است .

تراکنش های ناموفق:به آن دسته از تراکنش هایی گفته می شود که از طریق یکی از بسترهای الکترونیک (اینترنت ، ATM ، POS و...) انجام شده و علی رغم کسر شدن وجوه از حساب مشتریان، خدمت مورد نظر از بانک، دریافت نشده است .

به منظور استفاده بهینه از امکانات این سامانه، خواهشمنداست به نکات زیر توجه فرمایید؛
تراکنش ها باید از دستگاه های خودپرداز، پایانه های فروش منصوب در شعب بانک ملت و یا محیط اینترنت انجام شده باشند.

دارندگان کارت های بانک ملت که برای انتقال وجوه به سایر بانک ها از دستگاه های خودپرداز بانک های دیگر استفاده نموده اند نیز می توانند تراکنش های ناموفق را از این طریق پی گیری کنند.

از وقوع تراکنش ناموفق باید حداقل 24 ساعت گذشته باشد.

دارندگان کارت های بانک سپه باید شماره 19 رقمی کارت خود را که با عدد 589210 شروع شده است، در سامانه ثبت کنند.

با توجه به ارسال پیام کوتاه هنگام ثبت اطلاعات، در درج شماره تلفن همراه خود، نهایت دقت را به خرج دهید. بدیهی است هرگونه سوء استفاده از اطلاعات، ناشی از ورود شماره تلفن همراه اشتباه به عهده شخص متقاضی است.

برای پی گیری تقاضا ها علاوه بر سایت اینترنتی بانک ملت می توانید به هریک از شعب این بانک مراجعه فرمایید.

شماره پی گیری خود را به طور کامل مانند مثال در سامانه ثبت نمایید. مثال"67/12345

 

کلیه حقوق محفوظ است. بانک ملت(سهامی عام) 1392